Για τη μακρά επιτυχημένη του πορεία στο θέατρο, τις σχέσεις και τις συνεργασίες του με μεγαθήρια του χώρου αλλά και το J2US μίλησε ο Σταμάτης Φασουλής στο Στούντιο 4.Με την ευκαιρία, δείτε την αποκάλυψη του σκηνοθέτη για την Άννα Παναγιωτοπούλου.«Έχω κάνει πολλά στη ζωή μου, για τίποτα δεν είμαι τόσο περήφανος όσο για το “βραβείο “Χορν”. Αναγκαστικά πρέπει να βλέπω νέους ηθοποιούς, παραστάσεις, νέ…
Για τη μακρά επιτυχημένη του πορεία στο θέατρο, τις σχέσεις και τις συνεργασίες του με μεγαθήρια του χώρου αλλά και το J2US μίλησε ο Σταμάτης Φασουλής στο Στούντιο 4.
Με την ευκαιρία, δείτε την αποκάλυψη του σκηνοθέτη για την Άννα Παναγιωτοπούλου.
«Έχω κάνει πολλά στη ζωή μου, για τίποτα δεν είμαι τόσο περήφανος όσο για το “βραβείο “Χορν”. Αναγκαστικά πρέπει να βλέπω νέους ηθοποιούς, παραστάσεις, νέες απόψεις. Ακόμα και όταν είναι εναντίον σου, αν λάμπει το ξεχωρίζεις από χίλια μέτρα μακριά» είπε αρχικά.
«Ξεκίνησε από τον αδερφό του Χορν. Όταν έπαιξα με τον Χορν στο Διονύσια και είπα στον παραγωγό και του είπα “να το αλλάξουμε να το κάνουμε Χορν”. Με τη βοήθεια του Παπανδρέου το θέατρο ονομάστηκε Χορν, ανακαινίστηκε και ο Γιάννης Χορν συγκινήθηκε και μου είπε “θέλω να σου κάνω ένα δώρο”. Αισθάνθηκε ότι το όφειλα στον Χορν. Είχα παίξει μαζί του, έτσι έμαθα τον τρόπο που φέρεσαι στο θέατρο. Τον τρόπο που θα φερθείς μέχρι τον κατώτατο ηθοποιό, τον ταμία, τον θεατή. Ο Χορν είχε μία γοητεία και κάτι αλήτικο μαζί. Μιλούσε μεταξύ γαλλικών και της πιάτσας, καλιαρντών. Είπα το δώρο δεν θέλω να το αγγίξω θέλω να πάει σε νέους ηθοποιούς σαν βραβείο» συνέχισε.
Ο Σταμάτης Φασουλής μίλησε στη συνέχεια για τη σχέση του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη.
«Τη θαύμαζα με έναν ιδιαίτερο τρόπο ξέροντας ακριβώς τι είναι. Με εμπιστεύτηκε μέσω του Δάνη Κατρανίδη. Η εικόνα που έχω για την Αλίκη είναι η τελευταία. Άλλαξα πολλές φορές… Η πρώτη εικόνα ήταν αυτή».
«Είχα δεύτερες σκέψεις για την Αλίκη. Νόμιζα ότι με εμένα θα είναι αλλιώς αλλά μου το ξεκαθάρισε αμέσως “κοίταξε Σταμάτη μου, μανάρι μου, δεν θέλω να έρθεις απογευματινή”, γιατί στην απογευματινή έπαιζε αλλιώς, έπαιζε με τον κόσμο».