Μετά το ρεζιλίκι της προηγούμενης εβδομάδας η παρ´ολίγον Βασίλισσα της Ευρώπης, είπε να κάνει μια εμφάνιση αλά παλαιά: χωρίς βρακί χωρίς αισθητική. Η Νίτσα συνεχίζει να ξεχνάει ότι είναι ε…
Μετά το ρεζιλίκι της προηγούμενης εβδομάδας η παρ´ολίγον Βασίλισσα της Ευρώπης, είπε να κάνει μια εμφάνιση αλά παλαιά: χωρίς βρακί χωρίς αισθητική.
Η Νίτσα συνεχίζει να ξεχνάει ότι είναι εκεί για να παρουσιάσει μια 4ωρη ζωντανή εκπομπή και ουχί για να παίξει σε βίντεο κλιπ.
Με αέρα και έμπνευση «ο κύριος τί θα πάρει, στήθος ή μπούτι;» και άλλη μια κόπια ( αυτή τη φορά από το μακρινό… 2015 και το περιβόητο Versace της Ιρίνα Σάικ) η ντε και σώνει παρουσιάστρια φάνηκε για ακόμα μια φορά πολύ λίγη.
Ακόμα και όταν τα αίματα άναψαν με την κριτική επιτροπή η ίδια ζητούσε με αμήχανο και κουραστικό τρόπο να…συντομεύουν, ανήμπορη να ξεχωρίσει και να εκμεταλλευτεί μια καλή ριάλιτι στιγμή.
Φυσικά οι μαϊμουδιές της Φουρέιρα είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό που προσπάθησαν να μας ταΐσουν αμάσητο από την παραγωγή και την πλειοψηφία της κριτικής επιτροπής.
- Ρε παιδιά μα είναι δυνατόν σε διαγωνισμό τραγουδιού, οι συμμετέχοντες να ερμηνεύουν πλειμπακ;; Ή μήπως επειδή σήμερα ήταν η παγκόσμια μέρα Φωνής, είπατε να μην πληγώσετε τα αυτάκια μας, τουλάχιστον στην αρχή της εκπομπής;
Οι διαγωνιζόμενοι κλήθηκαν να ερμηνεύσουν ένα medley τραγουδιών στην έναρξη του σόου – να ερμηνεύσουν που λέει ο λόγος.
Γιατί το καραμπινάτο πλειμπακ το κατάλαβε και ο πιο άσχετος τηλεθεατής ασχέτως αν η επιτροπή έκανε την κορόιδα και έδινε τα συγχαρητήρια αβέρτα. Ο μόνος που σχολίαζε με ύφος και χαμόγελο τρολ ήταν ο Φοίβος. Λίγο αργότερα ο Αρσενάκος το παραδέχτηκε διότι τα μηνύματα έβαλαν φωτιά στα κινητά τους όπως και τα σχόλια στα σοσιαλ.
- Αυτά τα εκατοντάδες μηνύματα στο Twitter διάβασε ο μάνατζερ/Μεσσίας Αρσενάκος και προσπάθησε να το περάσει με τρόπο, ότι οκ, ξέραμε ότι η έναρξη ήταν πλειμπακ, ένα σχόλιο του Φοίβου («μας είπαν από την παραγωγή τελικά ότι τώρα μπορούμε να πούμε ότι ήταν πλειμπακ;») ήταν αρκετό για τον αποθεώσουν στα social για ακόμα μια φορά.
Για ακόμα μια φορά ο συνθέτης/στιχουργός αποδεικνύει ότι είναι το μοναδικό ατού ενός κατά τα άλλα κάκιστου σόου. Φυσικά για ακόμα μια φορά, οι στυλιστικές επιλογές του Αλ Γκίγκα για τους παίκτες ήταν από κωμικοτραγικές.
Λαμέ και στρας για τους κυρίους, θλιβερά τριτοτέταρτα συνολάκια Εθνικής Οδού για τις κυρίες. Όσο για το στήσιμο επι σκηνής; Το Γλυκά Γλυκα με τραπ χορογραφία το είχατε φανταστεί;
Στο house of fame το είδαμε κι αυτό. Μέχρι και η χλιαρή (στα όρια του νερόβραστου) Καίτη Γαρμπή ενοχλήθηκε από τις άστοχες επιλογές της χορογράφου οι οποίες μάλλον αρχίζουν και λειτουργούν εις βάρος των διαγωνιζόμενων.
Άντε να περάσει και αυτό το τηλεοπτικό ατόπημα στη λήθη της τηλεοπτικής ιστορίας και μαζί με αυτό και οι καριέρες (οι ποιές;;;) των φιλόδοξων σπουδαστών της Ακαδημίας…